ASSALAMUALAIKUM......SELAMAT MENGIKUTI PAPARAN BLOG INI BAGI MERUNGKAI PERSOALAN ANDA...TENTANG MEREKA (SPRITUAL........)

Saturday 26 February 2011

Suatu Persoalan?.......Adakah spritual ini menjangkiti mahupun menyerang pihak lain

CONTOH SERANGAN
Ada suatu ketika saya pernah ditanya adakah makhluk halus yang mengganggu seseorang itu akan mengganggu orang lain??????????haiiiyyaaaaaaa.....saya nak jawab serba salah..saya bukannya tahu menahu sangat hal-hal begini...naek pusing juga kapal terbang sekeliling kepala saya..sabar je laahhhh.....tapi alhamdulillah ,saya pernah bertanya pada seorang ustaz yang alim dalam hal-hal begini,bila ditanya pada ustaz tersebut dengan tenang ustaz itu memberitahu perkataan "enviroment" ...bunyi macan alam sekitar jer......xkanlah ustaz ni nak suruh saya jaga alam sekitar pulak ...tapi firasat saya salah rupanya..yang ustaz tersebut maksudkan adalah serangan dalam  persekitaran...seperti keluarga ,rakan sebilik,perawat mahupun yang tumpang tolong sikit-sikit dan lain-lain...tapi jangan khuatir dan bimbang bukannya semua keadaan sebegitu rupa ..yang penting hati kita kuat dan istiqomah beramal kerana Allah taala..jadi kesimpulannya spritual virus ini juga menyerang pihak yang dekat dengan pesakit yang diganggu makhluk halus ini.jadi berhati-hatilah sewaktu merawat mangsa gangguan..pastikan kita membenteng diri kita dahulu sebelum memulakan sesi rawatan...macam mana benteng diri itu?dengan silat ke?tinju?tomoi?atau dengan cara  yang diajar baginda Rasulullah s.a.w ?dan inilah semestinya ...insya Allah ,kita akan berjumpa lagi dalam tulisan yang lain nanti dalam memperihalkan soal benteng diri... assalamualaikum ..........

No comments: